Підібрати матеріали:

Стаття на тему: "Девальвація ролі автора у віртуальній літературі".

Автор: Шкварчук Олександра Олександрівна

Посада: Вчитель зарубіжної літератури

Місце роботи: Великокучурівська ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. Володимира Бузенка

Оцініть публікацію:

Нехтування авторством у віртуальній літературі має глибоке коріння. Від початку анонімність для Інтернет-користувача була незаперечним правом і давала учаснику Інтернет-спільноти свободу дій та самовираження.

Так чи інакше, віртуальна особистість, як би вона не була схожа на реального автора, є лише віртуальним аналогом реальної особи, що також згубно відображається на сприйнятті автора. Нехтування авторством так, як у випадку з фольклорною творчістю (в рамках якого це обумовлено, в першу чергу, усною передачею тексту), сприяє появі незліченних варіантів одного і того ж тексту, ніби повертаючи нас в додрукарську епоху, що свідчить про пластичність мережевих текстів.

В Інтернет-просторі автор має можливість не тільки «передбачити» свого читача і створити текст у відповідності з власною інтуїцією. З цього приводу писав Умберто Еко у збірнику «Роль читача. Дослідження по семіотиці тексту», про роль почутого голосу читача, його вимог, причому в реальному часі та в процесі створення твору. Віртуальні автори найчастіше публікують свої тексти порціонно, а процес створення тексту і його публікації іноді сильно розтягуються у часовому проміжку.

І якщо Еко говорив про читача як про модель в мережі, то тут читач знаходить плоть і голос та стає тією силою впливу на творчий процес. 

Вікно перегляду документа
Отримати код

Популярні публікації

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Довжина коментаря повинна бути не меншою ніж 200 символів!

Для відображення на іншому сайті, скопіюйте даний код
Скопіювати
Скопійовано
успішно