Підібрати матеріали:

Конспект заняття на тему "Створення гри у середовищі Scratch"

Автор: Попович Лариса Ярославівна

Посада: вчитель інформатики

Місце роботи: Збаразький ліцей №3 імені Михальського Тараса Романовича Збаразької МР Тернопільської області

Наскільки корисна ця публікація?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити!

На занятті учні створюють гру, де користувачеві необхідно, керуючи кошиком, ловити предмети, що падають. Оскільки програмування кошика і предметів, що падають, відбувається з використанням осей координат x і y, діти закріплюють раніше вивчений матеріал.

Вікно перегляду документа
Отримати код
Короткий опис документу

Цей документ описує заняття з розробки гри "Козубок", метою якого є навчити учасників створювати гру, керувати спрайтами використовуючи координати "x" та "y", розвивати навички програмування, логічне мислення та виховувати інтерес до здобуття нових знань. Використовується програма Scratch або аналогічний онлайн-інструмент. Описується структура заняття, що включає вітання, актуалізацію знань, інструктаж з техніки безпеки, виконання практичного завдання з розробки гри та підбиття підсумків. Практична частина складається з кроків розробки персонажів гри, програмування їх поведінки та тестування створеної гри.

Інші публікації автора

Популярні публікації

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Довжина коментаря повинна бути не меншою ніж 200 символів!

Юнак Остап Миронович
Юнак Остап Миронович каже:
13.11.2024 о 23:39

Заняття на тему “Створення гри «Козубок»” — це чудовий спосіб познайомити дітей із основами програмування в середовищі Scratch. Завдяки чіткій структурі та поетапному підходу, учні навчаються керувати спрайтами, використовувати координати, а також створювати інтерактивні елементи для гри. Мені сподобалося, як заняття поєднало навчальні та розвиваючі завдання, надаючи дітям можливість розвивати логічне мислення та самостійність, що є важливими якостями для сучасного цифрового світу.

Особливу увагу заслуговує детально розроблена інструкція та запитання, які активізують попередні знання учнів та готують їх до виконання завдань на занятті. Гра «Правильно-неправильно» під час інструктажу з техніки безпеки — це вдала ідея, яка дозволяє зробити цей важливий етап більш інтерактивним.

Практична частина з розробки гри «Козубок» — просто знахідка! Вона не тільки закріплює знання про координати X і Y, але й навчає дітей основам розробки ігор: створенню та налаштуванню спрайтів, керуванню ними за допомогою клавіш, налаштуванню циклів і умов. Виконуючи покрокові інструкції, учні набувають необхідних навичок для створення власних проєктів, і це чудово стимулює їхню зацікавленість у програмуванні.

© 2018-2025 ВсімОсвіта
Для відображення на іншому сайті, скопіюйте даний код
Скопіювати
Скопійовано
успішно