Підібрати матеріали:

Узагальнення знань з теми "Тривимірна графіка. Програма Blender".

Автор: Кузнєцова Катерина Костянтинівна

Посада: вчитель початкових класів та інформатики

Місце роботи: Харківський ліцей № 155

Оцініть публікацію:

Тест перевіряє знання: класифікація програм тривимірної графіки, принципи роботи в програмі Blender. 

Вікно перегляду документа
Отримати код
Короткий опис документу

Цей документ є тестом, присвяченим тривимірній графіці. У ньому розглядаються застосування 3D графіки, програмне забезпечення для створення тривимірних зображень (Blender, Google SketchUp, 3D Monster, 3D Paint) та основні дії, які виконуються в цих програмах (створення і розфарбовування об'єктів, детальне проектування, моделювання відносно простих об'єктів, робота з анімацією). Також даються завдання на розуміння інтерфейсу Blender та взаємодії з об'єктами в ній, включно зі створенням, дублюванням та текстуруванням об'єктів.

Інші публікації автора

Популярні публікації

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Довжина коментаря повинна бути не меншою ніж 200 символів!

© 2018-2024 ВсімОсвіта
Для відображення на іншому сайті, скопіюйте даний код
Скопіювати
Скопійовано
успішно