Мета проведення заходу: поширювати знання учнів про життя і творчість Т. Г. Шевченка, сприяти вихованню національної самосвідомості, формувати у дітей уміння працювати в команді, розвивати здатність до взаємодії, формувати громадянську і загальнокультурну компетентності, бажання читати твори Т. Шевченка, збагачувати словниковий запас, розвивати творчі здібності, виховувати любов до національної культури, прагнення бути справжніми українцями, виховувати почуття гордості за Україну.
У кожного у маршрутному листі зупинки розташовані так, щоб команди одночасно не перебували на одній зупинці. Після проходження останньої зупинки команди повинні повернутися до бібліотеки для підбиття підсумків та оголошення результатів квесту. Перемагає команда, що виконала всі завдання, по-перше, швидше за інших, по-друге, отримала найвищі оцінки за пройдені завдання.
Гра проводиться серед учнів 5-6 класів. Квест органічно переплітає ігрові елементи та біографічні факти з життя та творчості Т. Г. Шевченка.
Дана розробка містить цікаві інтерактивні завдання, що мають міжпредметні зв'язки. Вона є актуальною під час підготовки до Шевченківського тижня. Але учні під час квесту полюбляють шукати ключові слова, фрази, скарби, а не просто проходити зупинки. Я не зрозуміла кінцівку розробки, скомкана. В цілому.захід цікавий та легкий. Дякую за те, що учні під час заходу відчувають себе невимушено.