Підібрати матеріали:

Конспект уроку з інформатики. Основи програмування через створення ігор

Автор: Нікуліна Людмила Андріївна

Посада: вчитель початкових класів

Місце роботи: Криворізька гімназія № 102

VIP-користувач

Наскільки корисна ця публікація?

Натисніть на зірочку, щоб оцінити!

Змійка в Скретч

Вікно перегляду документа
Отримати код
Короткий опис документу

Цей документ - конспект уроку основ програмування, який орієнтований на створення гри "Змійка" в середовищі Scratch. Метою уроку є ознайомлення учнів з базовими поняттями програмування, такими як цикли, умови та змінні, та навчання створенню інтерактивного проєкту. Урок включає кілька етапів: організаційну частину, актуалізацію знань, пояснення нового матеріалу, практичну роботу, підсумок уроку та домашнє завдання. У фокусі - розвиток логічного мислення та навичок роботи в команді.

Інші публікації автора

Популярні публікації

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Довжина коментаря повинна бути не меншою ніж 200 символів!

© 2018-2025 ВсімОсвіта
Для відображення на іншому сайті, скопіюйте даний код
Скопіювати
Скопійовано
успішно