Підібрати матеріали:

Дидактична гра на автоматизацію звуків К-Г

Автор: Репецька Катерина Вікторівна

Посада: вчитель-логопед

Місце роботи: Слов'янський КЗ ДНЗ 20

Оцініть публікацію:
VIP-користувач

Правила:  гра для двох гравців. Кидаємо кубик та рухаємо фішку по клітинках , називаючи стільки картинок, скільки крапочок випало на кубику.

 Якщо фішка зупинилася на клітинки з драбиною – гравець пересуває фішку вгору до кінця сходів. Якщо ж фішка зупинилася на клітинці з головою змії – фішка спускається  донизу, до хвоста.

Вікно перегляду документа
Отримати код
Короткий опис документу

Якщо ви маєте на увазі конкретний документ, будь ласка, надайте його зміст або хоча б ключову інформацію про нього, і тоді я зможу надати короткий опис.

Інші публікації автора

Популярні публікації

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Довжина коментаря повинна бути не меншою ніж 200 символів!

Петуніна Олена Вікторівна
Петуніна Олена Вікторівна каже:
16.04.2021 о 21:07

Дякую авторові за цікавий матеріал на автоматизацію заднєязикових звуків Г-К. Діти з такою патологією зустрічаються не так часто, але цей дефект потребує довготривалої роботи, тому цей матеріал дуже потрібний всім: логопедам, батькам та дітям, що мають певні порушення звуковимови.

Оксюк Юлія Григорівна
Оксюк Юлія Григорівна каже:
02.11.2020 о 21:11

Дякую за чудовий матеріал на автоматизацію звуків Г-К. Хоч діток з порушеннями вимови  цих звуків не багато та, нажаль дидактичного матеріалу з яскравими малюнками, вправами та завданнями ще менше.  Тому Ваша розробка дуже доречна. Дякую.

Шукшина Любовь Миколаївна
Шукшина Любовь Миколаївна каже:
18.05.2020 о 10:42

В логопедичній практиці дуже мало ігор на автоматизацію звуків Г,К. Тому ця гра є актуальною і потрібною в практиці лоботи вчителя-логопеда.доцільно використовувати цю гру в індивідуально-підгруповій роботі з дітьми, які мають мовленнєві проблеми.

© 2018-2024 ВсімОсвіта
Для відображення на іншому сайті, скопіюйте даний код
Скопіювати
Скопійовано
успішно