Кожен учитель намагається зробити свої уроки цікавими, незабутніми і пізнавальними. Безперечно, існує безліч технологій, прийомів і методів, за допомогою яких можна зробити навчальний процес більш ефективним. Одна із них – це ігрова технологія. Психологи стверджують, що гра – найкращий спосіб засвоєння інформації, особливо для дитини, яка все життя і всі соціальні навички сприймає через гру. Одним із способів може бути кросенс. Кросенс допомагає уникнути однозначного тлумачення подій, процесів, явищ. Це дуже важливе вміння для сучасного життя. В оточуючому нас світі ми не зустрінемо однозначних явищ. Дивлячись, хто, як і навіщо щось робить, говорить, думає і т. п. Усі великі відкриття відбуваються тоді, коли “відкривач” піддає сумніву встановлене думку. Кросенс може бути використаний на будь-якому етапі уроку. У цьому випадку асоціативна головоломка буде мати конкретну методичну мету:
- Перевірка домашнього завдання
- Формулювання теми уроку, постановка мети уроку
- Ментальна карта урок4
- Розкриття інформаційного блоку теми, пошук проблеми
- Узагальнення матеріалу
- Організація роботи в групах
- Творче домашнє завдання
Пропоную Вам кросенс, який значно полегшить вивчення теми “Кисень” для семикласників, допоможе візуалізувати інформацію.